Hoe lang heb ik garantie?
Vanaf de dag van aankoop geldt op alle producten een garantietermijn van 3 maanden.
Wat valt er onder de garantie?
De garantie heeft betrekking op materiaal- en productiefouten. De garantie heeft geen betrekking op schade als gevolg van nalatigheid zoals glasbreuk, het schudden van een ecosysteem of het niet juist gebruiken van het product.
Krijg ik een garantiebewijs?
Je factuur is je garantiebewijs. Bewaar deze goed.
Mijn pakket is beschadigd aangekomen
Als je bestelling niet helemaal juist is aangekomen lossen we dit natuurlijk graag met je op. Neem hiervoor contact op via het contactformulier en vermeld hierbij je bestelnummer en foto’s van de schade. Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen voor een vervangende oplossing.
Help! Mijn plant doet het niet zo goed.
Wij staan als verkoper in voor de kwaliteit van al onze (vers) producten. Na bezorging van je product hebben we geen invloed op de verzorging en plaatsing ervan in huis. Planten zijn levende producten en functioneren anders in elke ruimte. Heeft je plant een ziekte gekregen? Wordt de plant minder mooi of gaat hij dood? Dan is 100% garantie op de planten helaas niet mogelijk, omdat de verzorging niet te controleren is. Wanneer je het ecosysteem niet goed verzorgt volgens onze handleiding (bijvoorbeeld door het ecosysteem te weinig licht te geven) kunnen wij tegen een eventuele toeslag een nieuw plantenpakket opsturen. We doen altijd ons best om een passende oplossing met je te vinden.
Hoe claim ik garantie?
Mini-ecosysteem.nl zal er alles aan doen om klachten te voorkomen. Is er binnen 3 maanden na je bestelling toch wat mis gegaan? Laat het ons dan weten! Stuur een mail naar info@mini-ecosysteem.nl onder vermelding van je bestelnummer en voeg het volgende toe:
– Foto van je ecosysteem
– Foto van de omgeving waarin hij staat
– Eventuele info over (ver)plaatsing en lichtomstandigheid
Waar kan ik een klacht achterlaten?
We streven ernaar om elk probleem persoonlijk op te lossen binnen onze garantievoorwaarden. Heb je ons al een bericht gestuurd via het contactformulier en komen we er niet aan uit? Dan staat het je vrij om via Webwinkelkeur een geschil aan te melden voor bemiddeling. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je ook vrij om je klacht te deponeren via het ODR-platform van de Europese Unie.